23948sdkhjf

Solgte 20.000 varer på én time: Sådan bar detailgigant sig ad

Liveshopping var i markant vækst under coronapandemien, og flere detailgiganter er redet videre på bølgen
Flere end 20.000 solgte produkter - og over 50.000 seere. 

Liveshopping-events for detailgiganten Søstrene Grene er stadig på sit spæde stadie, men alligevel oplevede virksomheden en kæmpe interesse - og et enormt salg - da man i sidste måned afholdt sit hidtil største arrangement af slagsen. 

Det fortæller Gitte Cilius, der er Dig...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.783